niedziela, 13 stycznia 2013

So eXcite

Moja pierwsza praca tego typu...scrap, "czelendź", "żurnal".... 

Naprawdę dawno nic mi nie sprawiło tak dużej radości.... uwielbiam tworzenie bez większego planowania, ciaplanie się w materiałach plastycznych różnej maści <i ciaplania wszystkiego dookoła-co defacto doprowadza Mojego D. do szału:>

Efekt może nie jest jakiś mega porażająco piorunujący - ale przecież to moje pierwsze dzieło....nawet farb za bardzo nie miałam :).... radość z zabawy zrekompensowała końcowe "ta da" :P

a oto i me pierworodne :


Zasady udziału w scrapkowym żurnalu na : http://scrapki-wyzwaniowo.blogspot.com/2013/01/wyzwanie-55-krok-po-kroku.html#comment-form

a oto i moje materiały----> czyli wytyczne zabawy :)


3 komentarze:

  1. dziękuję bardzo za miły komentarz i odwiedzinki...ps. do wspaniałych blogów to chyba mi jeszcze daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie musisz robić nic więcej, jeśli chcesz możesz zrobić jak ja...
    Znaczy dotrzymać regulaminu:

    "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób ( informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

    ale jeśli nie - wystarczą mi Twoje odpowiedzi :)

    Nie jesteśmy przecież cyklem blogów zabiegających o gapiów, tzn ja mimo wszystko nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń