środa, 5 lutego 2014

ferie!!!!! :)

Ha....mam całe 2 tygodnie ferii :) od razu wzięłam się za nadrabianie zaległości ... najbardziej brakowało mi maszyny, więc na rozruch wzięłam futrzaka, którego niegdyś kupiłam na mapeta....wielka XL-ka została zwężona, przyszyłam zameczek i trójkąciki z pseudo skórki....no i skróciłam przód a tył zaokrągliłam :) mi się podoba :P






No i oczywiście wciąż szkolę scrap-warsztat :) ....ciągle do prac, które mnie inspirują jest mi daleko, ale nie zrażam się i walczę :)





na poprawę nastroju...
ekologicznie
Obecnie znów czeka mnie twórcza przerwa bo odpoczywam w domku rodzinnym, gdzie jestem odseparowana od "swojego bałaganu" :)....bo przyznam się szczerze, że każdy kreatywny ruch z mojej strony zostawia za sobą tonę bałaganu, co przyprawia osoby z mojego otoczenia o ból głowy :)

10 komentarzy:

  1. Tak, kreatywne ruchy to straszny bałagan:) Ja mam małe pomieszczenie do tworzenia, ale zbyt mały stół, więc robię na dużym stole w jadalni. Od dwóch tygodni nie sprząta:)
    Slizne pudełeczko! Widzę, że jesteś kreatywna w przeróbkach ubrania, brawo. Zawsze to ważne mieć pomysł i z niczego zrobić coś fajnego:) Pozdrawiam.
    Ostatnia chwila u mnie na zapisy na candy:) Do wygrania wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne pudełko! To ja już czekam aż dojdziesz do takiego poziomu prac jak te co Cię inspirują :P Bo już jest rewelacyjnie :)
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie przeróbki :)
    A jeśli chodzi o poziom prac papierowych - jest bardzo wysoki! Super pudełko, piękna praca, dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała praca i nie ma co tam "poziom prac, bla-bla-bla"! Jest bardzo dobrze, a będzie rewelacyjnie! Bo masz wyczucie artystyczne i to widać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pudełko! a ze swetrem to ja się tylko nisko kłaniam - nigdy mnie do szycia nie ciągnęło i do tego mam dwie lewe rączki,hihi
    a z bałaganem - witaj w klubie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko dziękuję wszystkim za tak miłe komentarze... :) jest mi naprawę, naprawdę ogromnie miło....strasznie się cieszę, że się podobie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełko! Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzeczka świetna i pomysłowa a pudełko genialne:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne pudełko, uwielbiam używać papier książkowy lub gazetowy w craftowych pracach

    OdpowiedzUsuń